2015-12-16
I en varumärkesmätning gjord av Prognoscentret bland åtta av de största hustillverkarna i Sverige får Myresjöhus högst Brand Equity-värde (det vill säga igenkänningsvärde), med Eksjöhus och Älvsbyhus på andra respektive tredje plats. Varumärkena är genomgående starkast bland män, äldre personer och husägare.
- Att ha ett starkt varumärke har stora fördelar när det gäller att få nya kunder, säger Ola Stadler, marknadsanalytiker på Prognoscentret.
Läs Prognoscentrets pressmeddelande i sin helhet.
Information om företaget: OBOS Bostadsutveckling AB
Nyheten presenteras i samarbete med MyNewsdesk
Nästa år ansluts Tostås till fjärrvärmenätet! Källa: MyNewsdesk Läs mer
WSP rekryterar erfaren digital försäljningschef till Environmental Källa: MyNewsdesk Läs mer
Behovet av utbildad personal i restaurangbranschen lyfts på GastroNord Källa: MyNewsdesk Läs mer
24 Solutions nu PA-QSA-företag Källa: MyNewsdesk Läs mer
Sök nyhet
Arkiv
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998