2013-12-11
Thermotech vinnare av Årets Nyhetsrum 2013
Priset
delas ut till de företag och organisationer som bäst lyckats med sin digitala
PR under året och på ett nytänkande sätt lyckats nå igenom bruset. Thermotech Scandinavia AB tog hem vinsten i kategorin
”Industri & Energi”.
Mynewsdesk
vill med Årets Nyhetsrum belöna och lyfta fram företag eller organisationer som
använt sina nyhetsrum för att på ett modernt sätt nå ut med sina budskap.
Förhoppningen är att vinnarna ska fungera som inspiration för andra som kämpar
med att nå ut.
Thermotech
var en av fyra nominerade i kategorin ”Industri och Energi” och vann priset med
motiveringen;
“Med en blandning av koncept-, produkt- och rekryteringsnyheter, en rikt
beskriven bildbank och en imponerande broschyrsamling har denna globalt
expansiva mellannorrlänning gjort sitt nyhetsrum till en värdig vinnare i
kategorin Industri & Energi”
- Vi
är mycket stolta över att vinna utmärkelsen Årets Nyhetsrum i vår
branschkategori och dessutom i konkurrens med betydligt större företag. Det ger
oss inspiration att jobba vidare för att ytterligare förbättra och bredda
innehållet i vårt nyhetsrum, säger Ulrika
Mattisson, informationsansvarig på Thermotech Scandinavia AB.
Information om företaget: Thermotech Scandinavia AB
Nyheten presenteras i samarbete med MyNewsdesk