2013-09-23
Få kontroll över inköpen i din organisation
Många företag har i dag inga fastställda rutiner för indirekta inköp. Med rätt organisation, styrning och uppföljning finns det enorma belopp att spara, det vet vi på Nordicnet. Vi erbjuder en kostnadsfri webbaserad tjänst som hjälper till att skapa kontroll.
Nordicnet Offert kan användas i all sin enkelhet eller anpassas efter
just dina och din organisations behov. Flera större koncerner samt mindre
företag är igång med anpassade lösningar där vi erbjuder ett företagsunikt
frågeformulär med återrapporteringsservice gällande lagda förfrågningar och
information om de leverantörer som svarat med en offert.
Komplettera ditt inköpsarbete med Nordicnet Offert på det sätt som
passar dig och din organisation bäst. Kanske sitter du med ett system som
ibland behöver stöttning beroende på hur den aktuella inköpsprocessen ser ut.
Eller så känner du att det är på tiden att gå igenom potentiella leverantörer
för att ta fram nya ramavtal. Det kanske till och med
är så att du fått i uppgift att ta fram underlag inom ett område där du inte
har någon som helst kunskap.
Som bekant är den stora kostnaden oftast tidsåtgången, men
som aktiv användare av Nordicnet Offert
samt söktjänsten Nordicnet.se finns
det förutsättningar att spara in många timmars söktid.
Vill du ha mer info, kontakta:
Niklas Hartog, 08-566 229 29, niklas.hartog@nordicnet.se
Information om företaget: CMPartner AB
Nyheten presenteras i samarbete med MyNewsdesk