2011-10-13
Thermotech noinerade till Årets Pressrum 2011
Med kundtävlingen Årets Pressrum vill Mynewsdesk lyfta fram goda, inspirerande exempel. Syftet är även att belöna de företag och organisationer som har lyckats med sin digitala och sociala pr. Det nya föränderliga medielandskapet ställer höga krav på kommunikatörer som vill nå ut med sin information. Kärnan handlar om att producera intressant och lättillgängligt pressmaterial. Med kvalitativt innehåll, aptitligt paketerat i olika format, med bra översikt och möjlighet att sprida materialet vidare, ökar chanserna för relevant publicitet i sociala, digitala och traditionella medier.
Nominerade i tolv branscher har valts och en vinnare i varje bransch utses av Mynewsdesks jury.
"Det var oväntat och vi gläds över att vara nominerade till Årets Pressrum i kategorin "Miljö & Energi”. Vi sätter värde i att kunna sprida våra nyheter på ett sätt som är effektivt och enkelt för både oss själva och våra mottagare.”, säger Ulrika Mattisson, informationsansvarig på Thermotech Scandinavia AB.
Nytt för i år är att även allmänheten har möjlighet att säga sitt genom att rösta fram Publikens Favorit. Röstar gör du enkelt här.
Omröstningen startar den 12 oktober och pågår till och med den 18 november. Vinnarna presenteras den 8 december.
För ytterligare information:
Ulrika Mattisson
Informationsansvarig
Thermotech Scandinavia AB
Tel: 060-64 70 94
E-post: ulrika@thermotech.se
Information om företaget: Thermotech Scandinavia AB
Nyheten presenteras i samarbete med MyNewsdesk