2008-12-11

Serviceavtal som ger dig nya möjligheter

Som ett led i vår strävan att ta hand om såväl befintliga som nya kunder erbjuder vi dig nu att teckna ett fördelaktigt serviceavtal med oss. Syftet är att förstärka och utöka vårt samarbete med dig till att även omfatta eftermarknaden.

Du kommer att kunna teckna avtal med reservdelsupplägg där val reservdelar och konsignationslager av kritiska delar kan kundanpassas.

Service – mer än akut underhåll
Kostnadseffektiv drift handlar om kompetens, förebyggande underhåll och effektivt avhjälpande reparationer.

Genom Osby Parca kan du teckna avtal för den skandinaviska marknaden. Våra servicetekniker är utbildade hos oss och har ett stort kunnande om just dina pannor/ värmeanläggningar.

Serviceavtal
Av erfarenhet vet vi att ingen kund är den andre lik, behoven skiftar. Därför erbjuder vi kundspecifika serviceavtal som passar just din panna eller värmeanläggning. Driftssäkerheten och livslängden ökar och kostnaderna för oplanerade driftsstopp minskar. Skulle olyckan ändå vara framme gör vi allt i vår makt för att minimera stilleståndet. Serviceteknikern är på plats hos dig på avtalad tid och reservdelar beställs direkt.

Avtal
Inställelsetid för servicetekniker vid akut Driftsstopp (vardagar)
Telefonsupport (vardagar)
Leverans av reservdelar vid produktionsstopp (vid skriftlig beställning måndag-fredag kl. 8–15)
Extra utbildning/teknisk support (vid ett tillfälle/år)
Prisavtal per panna/år

Fördelar med serviceavtal:
• Ökar pannans livslängd och tillförlitlighet
• Säkerställer pannans maximala tillgänglighet
• Minimering av reparationskostnader
• Avhjälpande reparationer förhindrar att problem uppstår
• Rekommendationer på drift
• Löpande utbildning, produktsupport och telefonsupport

För offertförslag och mer information, kontakta vår serviceansvarige 0479-177 18 eller maila till hakan.svard@osbyparca.se.

Information om företaget: Enertech AB Osby Parca Division